| Hodnoceniher.cz | ☰ |
Elden Ring: Nightreign není pro každého. Je to hra, která míchá známé s nečekaným, a při tom všem zůstává až bolestivě věrná stylu FromSoftware - smrti, strachu a triumfu nad nemožným. Je to víc roguelite než soulslike? Možná. Ale je to rozhodně odvážný krok, který ukazuje, že ani po masivním úspěchu původní hry se studio nebojí experimentovat.
Battle Royal zkřížený s Rogue-like a zahuštěný soulsovkami. Netypická polévka, která některým zachutná a jíným hodně rychle zhořkne.
Auf dem PC kam es bei mehreren Testern zu Rucklern, Abstürzen, verzögerten Eingaben oder Controller-Disconnects.
Elden Ring: Nightreign je odvážný experiment, který úspěšně spojuje návykovou roguelite hratelnost s tím nejlepším ze soulsovek – výtečným soubojovým systémem a neustálým pocitem výzvy. Hra exceluje v multiplayeru, kde přináší silné momenty spolupráce, efektivní role v partě a neustálou akční jízdu bez hluchých míst. Na druhé straně naráží na limity ve hře pro jednoho – frustrace ze ztracených běhů,...
Jeden z kolegov, s ktorým som hral, nedokázal hrať, keď sa nastavilo heslo na matchmaking, ďalší zas bez neho. Niekomu hra pri hraní s inými ľuďmi neustále padala a niekto zažíval podobné zasekávanie ako ja. Po globálnej analýze veľmi dobrých a aj mierne narušených zážitkov som dospel k záveru, že moja hra bola oproti ostatným na tom výrazne horšie buď preto, že ma nenávidí sám Miyazaki, alebo môj...