Hodnoceniher.cz

Commandos: Strike Force

76%

Průměr z 18 recenzí
#pc #fps #windows #ps2 #xbox #action #taktik-shooter #eidos interactive #pyro studios #commandos: strike force #pc

Návody, cheaty

Recenze

8/10
LEVEL
1. 1. 2010
Přechod mezi žánry dopadl nad očekávání dobře především díky možnosti ovládat dvě postavy najednou a vytvářet si vlastní řešení problémů. Ani ošuntělé téma druhé světové války nezabrání tomu, aby směska žánrů fungovala na výbornou.

75%
GameParadise.cz
20. 8. 2006

73%
GamesWEB.sk
30. 6. 2006

7,5/10
hry.Sme.sk
5. 6. 2006

8,3/10
GamePlanet.cz
22. 4. 2006

80%
Czechgamer.com
16. 4. 2006

7,5/10
NejHry.cz (ZRUŠEN)
15. 4. 2006

3,5/5
Gamezone (ZRUŠEN)
3. 4. 2006

75%
Sector.sk
27. 3. 2006

75%
Bonusweb
27. 3. 2006

8/10
Tiscali Games
22. 3. 2006
Strike Force svým starším sourozencům ostudu neudělalo. Je vyvrcholením vývoje jedné herní legendy, v níž je cítit vliv neméně známých akčních her z prostředí druhé světové války (MOH:AA či COD). Přesto je většinou zachován původní styl hraní - tedy tichá likvidace nepřátel, i když došlo k různým zjednodušením a postavy toho umí méně. Co do obtížnosti...

GamePark
22. 3. 2006
Commandos si už dokázalo vybudovat opravdu zvučné jméno a mnoho příznivců (a s tím samozřejmě i odpůrců, jak jinak). Celá série doposud obsahovala tři díly (a jeden datadisk), první (Commandos: Behind Enemy Lines) vyšel již v polovině roku 1998 a od té doby proběhlo na poli PC her hodně velkých změn. Právě Commandos však zůstávalo v základním principu stále stejně chytlavé, zajímavé a místy i pekelně...

75%
GamePark
22. 3. 2006

79%
Tiscali Games
22. 3. 2006

70%
Gamecenter (pozastaven)
19. 3. 2006

8/10
Hrej.cz
17. 3. 2006

4/5
Hrej.cz
17. 3. 2006
Commandos Strike Force významně oživil rychle se rozrůstající pole válečných her. Přechod z izometrické perspektivy na FPS žánr je krok sice radikální, povedl se však výborně a jedná se o příjemnou změnu. Zamrzí pouze krátká herní doba a občas umělá (ne)inteligence. Pokud hledáte nějakou kvalitní FPS, je Strike Force určena právě vám. Tak intezivní hraní jsme na PC již nějakou chvíli nezažili.

72%
GameStar.de
10. 3. 2006
Commandos in Echtzeit-Taktik ist besser.