Hodnoceniher.cz

Army of Two: The 40th Day (X360)

72%

Průměr z 9 recenzí
#xbox 360 #third person akce

Recenze

86%
XboxWeb.cz
8. 2. 2010
V coopu se budete královsky bavit a graficky je opravdu na co se dívat. Když k tomu všemu přidáme opravdu velice solidní ozvučení a slib povedeného Extraction módu není moc o čem přemýšlet.

6/10
Doupě
2. 2. 2010
Začátek a masivní destrukce Šanghaje dokáží vyrazit dech, často narazíte na nopvé nápady a bavíte se. Bohužel brzy nával novinek uvadá a přívaly protivníků bez špetky invence začnou unavovat.

6,5/10
HrajMobil.sk
2. 2. 2010
Celkové dojmy sú rozporuplné, ale prevláda sklamanie, zábava hlavne co-op je stále rovnaká, teda veľmi dobrá, prakticky nemáte pocit, že hráte niečo iné ako ste hrali v jednotke, bohužiaľ to je zároveň aj hlavný nedostatok.

79%
Czechgamer.com
24. 1. 2010
Tuctová akce v netradičním pojetí a s hromadou důvodů, proč právě s ní prožít několik bezesných nocí. Pakliže pominete podobnou hromadu argumentů hovořících proti, kvalitně se u Army of Two: The 40th Day pobavíte.

79%
Czechgamer.com
24. 1. 2010
Plytký příběh zabalený do ničivě zábavného kabátku. Vývojáři zatoužili vyprodukovat tutéž akci, pouze s jinými drobnostmi a pozměněnou lokací. Místy křečovitá hratelnost vás svádí do stereotypu.

75%
GamePark
22. 1. 2010
Trochu vám zkazí radost krátká kampaň, která se nechá dohrát za šest až osm hodin a také podivný příběh, který skutečně nemá hlavu ani patu. Přesto jsme se u hry královsky bavili.

6,5/10
Sector.sk
21. 1. 2010
Army of Two: The 40th Day je vylepšený originál, no nie natoľko, aby ste naň spomínali. Priveľmi rýchlo vystrieľa nápady a potom nedokáže udržať tempo, ktoré nezachráni ani biedny MP.

7,3/10
hry.Sme.sk
20. 1. 2010
Samotná hrateľnosť je vysoká a kooperatívna akcia má grády, je zábavná, užijete si ju. Už to tu však bolo a zmien je minimum, navyše hrateľnosť akoby zvážnela a v niektorých prípadoch sa stala monotónnou.

7/10
Eurogamer.cz
12. 1. 2010
Jediná a ještě hodně přímočaře designovaná lokalita výsledku dvakrát nepomohla, hra má tak nyní mnohem blíže k obyčejným lineárním střílečkám. Jenže celé to opět zachraňuje velká porce solidní kooperace, která i podruhé funguje.