![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
1 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Dobrý den, já pro své děti nakupuji PC hry na stránce
https://www.gameking.cz.Vždy tam seženu co potřebuji a hlavně za skvělou cenu. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Dobrý den, já pro své děti nakupuji PC hry na stránce
https://www.gameking.cz.Vždy tam seženu co potřebuji a hlavně za skvělou cenu. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Dobrý den, přítel nakupuje také hry na stránce https://www.gameking.cz a
nemůže si ji vynachválit. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Najnovší Level má tri hry: InquisitorCZ, Numen a Gumboy Tournament. A ževraj sú
to posledné hry zdarma. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Nový Level s retro střílečkou Sine Mora | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Marcový Level s adventúrou Deponia. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
musí se uznat že grygarovi(té lišky ryšavé co ví kdy zdrhnout)recenze jsou
určitou zarukou zajímavého čtení.
plně a bohatě vyžívá různorodosti českého jazyka ALE,je naprosto mimo obsah
toho o čem píše.podcasty
jsou pak plné alibistickým výmluv já spíš vidím neschopnost objektivního
hodnocení.
nicméně všicnhi víme o čem tenhle kolotoč vývoj-časopis-spotřebitel je.
lukáš grygar patří mezi ty inteligentnější jedince nedokázal si ale zachovat
tvář nezaujatého recenzenta.
chápu že dnes produkce AAA titulu je nákladná a potřebuje podpořit ja si to ale
nemyslím a považuji to za spekulaci.
tím neříkam že vývoj třeba bioshocku infinite stál pár babek.
návratnost investic byla a vždy bude priorita to je (ne) v pořádku.a proč o to
píšu?
protože jsem právě dohrál alpha protocol a nestačím se divit.
konspirace konspirace nějaké konspirace.měl být špio-thriller velké rozsahu
né nepodobný slavnému filmovému bourneovi.tenhle kousek mohl dopadnout vážně
skvěle
nebýt přehnaných ambicí egocentrického pána
(http://doupe.zive.cz/clanek/alpha-protocol-kritizuje-i-jeho-tvurce) a segy,která
předem ví co je pro vás dobré.
AP protocol působí jako prototyp než hotoví produkt a zatímco mise naznačují
jaký potencial(4 země jsou vážně málo) tu byl. je
desing urovní smutným příkladem jak se to nemá dělat.naštěstí žádná mise
netrvá tak dlouho,takže nemáte
ani čas zkoumat tu jednotvárnost.rpg prvky mají smysl,to se bohužel netýká
AP,co si pamutuju
tak špionáž se neprovádí s kulometem v ruce.je sympatické že obsidiani mi
dali možnost sám se rozhodnout,ale
akční přístup působí dost nepřirozeně.příběh agenta x je rozdělen do
tří navzájem prolínajícich se konfliktů,které můžete
,ale taky nemusíte ovlivnit rozhodnutím.tato rozhodnutí vám zpřístupní nové
kontakty jejichž ulohu nepřímo ovlivnujete.
coby agent odpadlík se skrýváte ,jednáte na vlastní pěst nebudete v tom ale
sami.součást vašeho tech vybavení je
terminal kde můžete zvolit co kde komu a jak budete říkat odpovídat přátelit a
obchodovat .hratelnost dostává nový náboj
tahle minihra je zábavnější část.nemůžu se zbavit dojmu že to mohlo být
lepší.hrál jsem podle pravidel pocit satisfakce chybí
stejně jako finále ,které působí jako parodie b akčních filmů....a pak
odplujete lodičkou. výraz alpha protocol je příliš civilní
a nereflektuje aktualní politickou situaci.(ikonický terrorista z iraku je vážně
k smíchu)jen naznačuje. jako agent jsem tedy učinil rozhodnutí
dát 6z10 podle grygarovi matematické věty(6=9,9=6).
| |
[Odpověz] | |
![]() | |
V lednovém Levelu v prodeji od 21. ledna plná hra Botanicula | |
[Odpověz] | |
![]() | |
Únorový Level s rpg strategií King Arthur II | |
![]() | |
ta black bába měla pravdu,vše co má svůj začátek má i svůj konec.
serie resident evil se prostě vyčerpala a už nemá co nabídnout.
(shinji mikami tvurce serie byl prozíravější a brzo nám nabídne svoji
verzi psycho terroru na náš herní stůl.. mnam.)
přiznám se že kampan za leona bavila dobře a do zhruba 3I4
jsem byl spokojený.v druhé části tedy v číně vás opět čeká akce
které je jak psaly v recenzi až moc.ůmyslem vývojařů asi bylo vyvoloval
pocit samoty a naprosté izolace způsobená infekci obyvatel globálního rozsahu.
to ale odporuje logice.vždy máte všeho dostatek munice lečení a na konec
se doslova prostřílíte.hlavně hra chrise je to utrpení,ale ten boss stojí za
to.
rozdělení dějové linky do 5 kapitol s pokaždé jinými charaktery byl dobrý
nápad,který
ztroskotal,jak už to bývá u japonské produkce zvykem,díky naprosto hloupými
dialogy
klišé příběhem a scenářem tak akčním,že by i nova zrudla zavistí.
japonsko je hodně uzavřená společnost mentalita evropanů nebo usa jim musí být
naprosto cizí.
nedokážu si totiž vysvělit proč postavy at už hlavní nebo vedlejší na sebe
čumí 5 minut
,pak pronesou větu plnou patosu a emocí(nelogicky).(představte si že jdete třeba
s kamarádem
před vami dveře.evropan vyndá klíče a odemkne.v RE se sebe podívají 1 minutu
kývnou na sebe a pak ty dveře odemknou)
RE 6 působí spíš jako recyklát než restart celé serie,uspokojivého konce se
zde nesetkáme(asi RE7).
prostředí číny je vyvobrazeno uvěřitelně a rozsáhle, člověk až žasne.
je člověk více monstrum nebo monstrum více člověk? intelektualní narážka na
grotesknost lidského charackteru se
táhne už od prvního dílu a není tomu jinak ani v díle šestém, i když né tak
explicitně.
RE6 rozhodně nedělá serii ostudu,spokojen taky nejsem,akčná přístup degradoval
hratelnost a motivy(skryté symbolikY)
které fungovaly v předchozích dílech jsou až moc upozaděny.design nekterých
potvor je za hranici vkusu(jave kobylky atd)
RE v očích recenzentů aspon co se týče levelu s podivem sbíral jen same
7čkové hodnocení.RE 4 je považován za nejlepší díl z nové
trilogie a musim jim dát za pravdu.ovládání bylo trochu krkolomné, neznamená to
ale že hned odečtu 1 bod.(recenze asi od grygara)
ne jen level dělá chyby.je lepší být zklaman když to mám než nemám.v dobové
recenzi score nine inch nails fragile zhodnotil album
a kapelu(MTR) ...v nepříliš dobré formě.dnes víme že fragile je masterpiece
nedej bože že bych recenzi uvěřil a na tenhle projekt zanevřel.
VESELÉ VÁNOCE A ŠTASTNÝ NOVÝ ROK 2014
| |
[Odpověz] | |
![]() | |
BACHA SPOJLERY BACHA SPOJLERY BACHA SPOJLERY
wow yeah wow wow yeah yeah takovéhle euforistycké zvuky
jste mohly slyšet při prezentačním videu hry dead space 3.
většina asi nabyla dojmu že prostředí plné sněhu a nulové viditelnosti bude
jen
jakýsi můstek mezi dějovými zvraty a herní složkou.bohužel problém
třetího dílu spočívá v chápání samotného issacová dobrodružství.
v předchozích dílech náš issac neměl cíl ani poslání jen motivaci.
jeho motivace byla i vaše motivace a fungovalo to.v ds3 máte jasný cíl
a to zničit zdroj infekce(i s nekromorfy.vše je vysvětleno jasně hned od
začátku, v polovině
už máte jasno o co jde,není na čím přemýšlet.dostáváte se tedy do bodu kdy
vás nic nezajímá
a vše začínate vnímat jako nevítanou překážku a nuda začíná sílit.více
akce tu je,znepokojivou
atmosferu plnou beznaděje(areny) hledejte jen v interierech.takže více akce
větší tempo...
by mělo znamenat více nápadů,až na pár vyjimek(v ůtrobách mrtvého a pak
mrtvého gigantického nekromofra)
a boss fight s pavoukomorfem(4x) nečekejte variaci na lost planet,což byla
největší chyba od visceral studio.
přítomnost nekromorph bossů by jistě přidalo na zábavě a bodíku navíc v
hodnocení.story plné kliše o zaporákovi
co v lidech vidí druh,který je zavrženíhodný a musí se podřídit,aby byl
nastolen nový řád fanatického sjednocení.bal bla
kolikrát už jsme tohle slyšeli?život issaca je taky plný kliše v podstatě
scifi telenovela.co se týče vedlejších postav
,ty umírají nikoliv logicky,nýbrž podle daného scénáře nad kterým nikomu moc
mozek nebolel.dedek zhebne jak první,protože
něco zaslechl a (ironicky) nebyl dost rychlý.černoška se strašne bojí výšek
hysterický kvílí,když ale přijde její chvíle
začnese se hrabat v tašce jako kdyby něměla nic lepšího na práci.potom
následuje patetická scéna plná pokusů o záchranu a
výčitek.issacův rival se ukáže jako zrádce a tak skončí jako zmrzlina s
kulkou v hlavě.výhrady bych měl k ellyně změně
charakteru.z drsonky elly co kosila nekráče po desítkách je najednou emo putka co
neví ským má chodit.
s johnem carverem to vypadalo na plně hratelnou postavu co mu taky klekla
manželka,ale skutek utek.
jeho short story slibovalo mnohé...jaká škoda.
kdybych já byl tam tak nějaké vztahy je to poslední co by mě zajímalo.hry
ještě nedospěli.
pokud opravdu chceme vědět jak je na tom naše oblíbená serie,zapomente na
časopisy weby a EA.hlavní hrdina přecí ví
nejlépe jaké bylo jeho dobrodružství.ano ten isaac co jediný přežil a
prořezal se ke svobodě,zvítezil nad svou myslí
,konstruktér markerů,ten co si to rozdá s nekromorhpem velikosti měsíce v dosti
odfláklem final souboji.
nemyslete si že váš čeká odměna,žádná monumentální scena se
nekoná.(mimochodem tajemství markeru vám nebylo vysvětleno)
nasleduje toto: pohled na nekroměsíc ehm,Elly pronese dokázal to isaacu konec
outra..WTF
reportér osloví pana hrdinu isaaca ptá se ho: pane isaacu clarku jste pod palbou
kritiky ze všech stran chcete se k tomu
vyjádřit? issac: turn it off turn it off.aha a vy otravná(sběrná)
roboželvo:turn it off turn it
off...6z10 | |
[Odpověz] | |
![]() | |
pokud se někdo zeptá jestli si pamatuju na far cry 2
,jaká to byla pecka skvost nebo hit odpovím jasně ne.
je mi opravdu líto lidí co po přečtení propagační recenze experta grygara
a jeho milence dobrovského naklusali do obchodů s domněnkou že to bude ůžo.
mezi časopisy a vydavateli existuje určitá symbioza jeden se bez druhého
neobejde.
herní rozpočet AAA titulů se dnes počítá v řádě milionů a ptřebují
jistotu zisku.
a od toho tu máme časopisy .ale i weby aby informovali přesvědčovali i klamali.
jsem si jistý že kdyby tištěná nebo jiná media neexistovala prodeje by určitě
byly
o dost nižší.wow prezentace marketingového oddělení by nestačila,lidi nejsou
idioti.
PR maníci(hlavně EA) tomu ale stále věří.a naopak pokud časopis udělí třeba
jen průměrné
hodnoceni,mohlo by se stát že by třeba s časopisem ukončili spolupráci.
v případě exkluzivity blizzardu, ubisoft bethesdy by časopis něměl co
nabídnout.
variant je ale víc... a proto povoláme do zbraně siam. dvojčata grygar
dobrovský
aby zachránili situaci.když ubisoft řekné ´´s touhle ip máme velké
plány´´
neznamená to nic jiného než skryté sdělení:minimálně 8z10 pánové. rozkaz
GD.
koncept FC2 je špatný na první druhý i stý pohled.máme tady obrovskou plochu
regionu afriky ,která je mrtvá, jsou zde systematicky rozmístěny checkpointy aby
to nebyla uplná nuda.respawn je otravný ,nemohu se zbavit pocitu,
jako by mě někdo z vývojářů bodl nůž rovnou do zad, v případě FC2 to není
kudla
ale rovnou celej džíp,který spadl z nebe.příběh se tváří jako propracovaný
a
inteligentní..omyl.bohužel pravdu zjistíte až na konci.mise jsou jednotvarné
a jejich plnění nemotivující,takže neexistuje jediný důvod proč bych měl
kvůli
stále stejnému ukolu prochodit tak dlouhý čas.potencial tu byl,v africe se za tu
dobu
politické nestability událo dost.story ve FC2 neukazuje vše co to znamená být v
africe.
občas by neuškodilo být politicky nekorektní.zároven by to znamenalo cenzuru 95
procent obsahu.
dodatek:kličkovat se slovíčky grygar umí ,hodnotit ale ne recenze na hrej mi jen
potvrdila že ten
chlap tam je snad z protekce.stačí jednoduchá rovnice 9=6.videorecenze
dobrovského(taky 9)není o FC2 ale o africe,ktrerou má tak rád. | |
[Odpověz] | |
![]() | |
už jen porovnávat far cr2 a stalkera s uplně odlišnou a o dost lepší
hratelností .svět stalkera je možná víc surrealistický o to je
zajímavější.sem se divil že to v tý videorecenzi zaznělo nestačím se divit | |